NOVICEEKIPAGALERIJADONATORJI   Traja: 25.06.2005-15.07.2005   Pišite nam

novice z odprave

04.12.2005 Predstavitev dokumentarnega filma

Branko Ivanek, Pavle Kozjek in Miha Lampreht vas v torek, 6. decembra ob 19.uri vabimo na premiero dokumentarnega alpinističnega filma TRAPECIO - zgodba o plezanju na gori, ki jo je zaznamoval legendarni Jeff Lowe.

Predstavitev v Linhartovi dvorani Cankarjevega doma bo popestrila originalna glasba v živo in odlomek iz sodobne perujske književnosti.

Vabljeni!
21.07.2005 English report: Trapecio – 1st complete ascent of Lowe route (attempt)

Povečaj

On Sunday 10.7.2005 a team of four climbers: Pavle Kozjek, Miha Lampreht, Branko Ivanek (all from Slovenia) and Aritza Monasterio (Basque, living in Peru) completed the central route in Trapecio (5644 m), Cordillera Huayhuash. The hardest part of the route was climbed by Jeff Lowe in 1985, but he returned after climbing the crux of the route some 250 m below the top. He graded his climb ED+, 700m and considered it as one of his hardest solo climbs.

Jeff Lowe route (1985)

We began at 5 AM and immediately met the overhanging rock (A2, M5). There was much less ice in the wall than years ago (compare with photo fromthe new Huayhuash guide), and climbing conditions were varying. Easier middle part of the face leads us to a vertical headwall (AI5-6, 80-90 deg.). Due to bad ice conditions in the last steep pitch we traversed 30 m to the right and climbed an overhanging rock chimney (VI-) that opened the way to the upper snowfields. With two more steep pitches (AI 4-5, 60-75 deg.) we reached almost directly the top of Trapecio at 5 PM. We descended down the N face, using headlamps and reached base camp at 2:30 in the night.

Technical data:
Cordillera Huayhuash-Trapecio (5644m), SE Face
1st complete ascent of Lowe route
ED+ (AI6, M5, A2) 800 m, 12h
Descent: N face

17.07.2005 Že doma

Capo di banda

Danes ponoči sva prispela domov Branko in Miha, v ponedeljek pa še Pavle, ki si je vzel čas še za osebne opravke.
14.07.2005 Novo v galeriji

Pakiranje

V galerijo smo dodali se nekaj fotografij. Drugace pa ze pocasi pakiramo stvari, ceprav nam gre delo bolj slabo od rok.
Ce ne bo tezav z demonstracijami, danes ponoci ze potujemo proti Limi in jutri zvecer naprej proti domu.
13.07.2005 Do vrha Trapecia

Potek smeri

Pavle Kozjek, Miha Lampreht, Aritza Monasterio in Branko Ivanek, smo v nedeljo 10.7. v 12 urah opravili prvo ponovitev centralne smeri v JV steni Trapecia (5.644 m) v Cordilleri Huayhuash.
Smer je leta 1985 preplezal Jeff Lowe. Ocenil jo je z ED+, 700 m in jo uvrstil med svoje najtezje vzpone, smer pa je zakljucil po izteku najvecjih tezav kakih 250 m pod vrhom. Smer smo tako kot prvi splezali v celoti, do vrha.
Razmere niso bile ugodne, saj je bilo v steni malo ledu. Na vstopu smo tako namesto v ledu plezali v skali (A2, M5), v zgornjem delu pa smo se izognili slabim lednim razmeram s kratko varianto v skali (VI-).
Sestopali smo ponoci na severno stran in se vrnili v bazo pod steno ob 2:30 zjutraj.
06.07.2005 Pocitek

Dva dni smo pocivali, vendar ne lezali. Pripravili smo vse potrebno za jutrisnji odhod v Huyhuash. Caka nas dan voznje in nato se dva dni dostopa do nase stene. Vsi smo zdravi ter nabruseni in upamo, da bodo razmere v steni Trapecia na nasi strani. Z nami pojde tudi nas prijatelj Aritza Monasterio.
04.07.2005 Chopicalqui

Chopicalqui, 6.354 m

Vceraj, 4. julija smo nekaj po 7. uri zjutraj vsi trije stali na vrhu 6.354 m visokega Chopicalqui-a. Malce je bilo hladno, zato pa razgled velicasten. Iz zadnjega tabora na visini 5.500 m smo krenili proti vrhu ob tretji uri zjutraj.

Nas prvi vrh nas je stal kape in rokavice...
01.07.2005 Pastoruri

Branc v seraku

Danes smo se udelezili prve perujske tekme v lednem plezanju na ledeniku Pastoruri (5.100m). Zal je organizacija bila silno slaba, tako da se Pablo, nas favorit, tekme ni mogel udeleziti. Miha je branil nase barve vec kot odlicno in zasedel drugo mesto za mladim domacinom.

Jutri zgodaj zjutraj se odpravljamo na Chopiqualqui (6.300 m) in se spet javimo v ponedeljek.
30.06.2005 Jezero Churup

Odsev Churupa v jezeru

Danes smo se odpravili na kratko (a sladko) aklimatizacijsko turo do jezera Churup (4.450 m) pod istoimenskim hribom. Opravili smo okrog 600 visinskih metrov in pocutje vseh treh je odlicno.

Jutri najverjetneje skocimo na Pastoruri, kjer bo prvo perujsko tekmovanje v lednem plezanju (hitrost). Seveda smo prijavili Pavleta in Miho, Branca pa so spet "potegnili" v organizacijo in sojenje.
29.06.2005 Prva aklimatizacija

Branko in Miha

Vceraj smo se s kolesi odpravili v Cordillero Negro. V hudi soncni pripeki smo naredili 1.200 visinskih metrov vse do rudnika zlata, kjer so nas prijazno napotili nazaj.
Prespali smo na visini 4.100 m, med ovckami. Danes pa je sledili se lep "downhill" do Huaraza s samo eno preluknjano zracnico (jasno: Brankovo)
27.06.2005 Huaraz

Prestolnica Cordillere Blance

Mi smo tu, vi pa tam. Vreme v Huarazu je lepo, mi smo tudi lepi, hrana odlicna, pivo tudi...

Hec na stran, jutri ze odhajamo na aklimatizacijo s kolesi. Prespali bomo na cca. 4.500 m.
25.06.2005 Zdaj pa zares

Danes ponoči zares odhajamo proti našim ciljem...
Iz domovine se bomo odpeljali kar z avtom in ne z vlakom, saj ga ni čez komot...
Naslednjič, upam, se javimo že iz Peruja.
17.06.2005 Odhod odprave

Povečaj

Na pot odhajamo z mednarodnim vlakom IC 210 v soboto, 25.6. ob 16.00 iz Ljubljane za München.
Nato se bomo malce sprehajali po Bavarski in ob 7.55 odleteli proti Madridu ter naprej proti Limi.
12.06.2005 Iščemo prevoz

Prevoz

Ni ga čez komot, vendar se nam nekako ne ljubi na vlak, zato po tej poti naprošamo naše morebitne prijatelje, znance ali druge veseljake, če bi bil kdo pripravljen na izlet v Muenchen 25. t.m., zraven bi seveda šli še mi trije.
Če ste za kliknite zgoraj desno na ikono za pošto in se nam javite.
11.06.2005 Letalske karte

Letimo z Iberio

Družba Concorde d.o.o. iz Ljubljane se je potrudila in nam zagotovila dragocene vozovnice iz Muenchna do Lime... pa tudi nazaj.